Utilizăm modulele cookie. Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea acestora.
Accept
Dunlop
Notă: Prețurile se aplică anvelopelor fără jantă. În funcție de dimensiunea anvelopei, banda de rulare poate varia.
Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 245/45 ZR19 (98Y) MGT

Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 245/45 ZR19 (98Y) MGT

Dunlop - Producator de cauciucuri din Anglia, produse de calitate superioara.

Dimensiunea anvelopei
245/45 ZR19 (98Y) MGT 
disponibilitate:
In stoc
Cauciucuri:
Cauciucuri de varăSo
Viteza:
(Y): Aprobat peste 300 km/h
EAN:
3188649817078
Numărul Articolului:
D-119946
Eticheta pentru anvelope:
DEX:
EU
European Production
Pentru întrebări sau nelămuriri vă rugăm să ne contactați la support​@autopink-shop.ro
994,99 Lei
Price per item, Incl. VAT
Livrare gratuită*
Timpul de livrare este de 2 - 7 zile lucrătoare**
Perioadă de returnare de 14 zile
Peste 230 stații de montaj partenere

Adăugați un produs pentru comparare

  • Descriere
  • Eticheta
  • Specificații tehnice

Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic

Aderenţă excepţională Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderenţă pe carosabilul ud şi uscat, datorită tehnologiei compuşilor adaptivi. Polimerii utilizaţi în domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafeţei drumului, mărind contactul şi îmbunătăţind aderenţa.

Control îmbunătăţit la viraje

Bucuraţi-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranziţii line de la deplasare în direcţie dreaptă la curbe. Aderenţa la viraje şi stabilitatea sunt îmbunătăţite şi de blocurile exterioare de cuplare masive.

Frânare pe distanţă mai scurtă la viteze de autostradă

Blocurile inovatoare Short Braking (pentru frânare rapidă) de la Dunlop vă permit distanţe de frânare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Concepută pentru şofatul de înaltă performanţă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la frânare. Design pentru eficienţă din punctul de vedere al consumului de combustibil Sport Maxx RT beneficiază de o construcţie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenţa la rulare, conducând la un consum redus de combustibil şi la emisii scăzute de CO2

Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.

Compus adaptiv. O tehnologie a compuşilor care utilizează polimeri din compoziţia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafeţei drumului. Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creşte contactul per ansamblu dintre anvelopă şi drum.Beneficii Aderenţă superioară şi performanţe de frânare

Blocuri de frânare puternice. Blocuri rigide care menţin rigiditatea atunci când se aplică forţa de frânare. Nivelul înalt de rigiditate contribuie la obţinerea unui contact optim cu drumul atunci când frânaţi la viteze mari.Beneficii Distanţe de frânare mai mici, mai ales la viteze mari.

Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.

Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.

Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate

Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje; rezistenţă sporită la acvaplanare.

Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate şi precizie excelente la viraje; aderenţă superioară pe carosabilul uscat.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.

Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.

Etichetare UE anvelope / Clase de eficienta

Ordonanța de etichetare a anvelopelor specifică cerințele de informații privind eficiența consumului de combustibil, aderența pe teren umed și zgomotul extern de rulare de la anvelope. În plus, se face referire la proprietățile de iarnă ale produsului.

Regulamentul UE 1222/2009 care este în vigoare de la 1 noiembrie 2012 a fost revizuit și va fi înlocuit cu regulamentul UE 2020/740 de la 1 mai 2021; Din acest moment, se aplică noi cerințe. Clasele de rating pentru eficiența consumului de combustibil, aderența pe teren umed și zgomotul exterior au fost modificate, iar aspectul etichetei UE a fost ajustat. Fișele de date ale producătorului stocate în baza de date UE pot fi descărcate printr-un cod QR integrat în etichetă. Informațiile despre aderența pe zăpadă și aderența pe gheață sunt de asemenea incluse recent pentru anvelopele care îndeplinesc aceste criterii.

Următoarele anvelope sunt exceptate de la reglementare: - anvelope care sunt concepute exclusiv pentru a fi instalate pe vehicule care au fost înmatriculate pentru prima dată înainte de 1 octombrie 1990 - anvelope reșapate (până când a avut loc o extindere corespunzătoare a EU VO 2020/740) - off profesional - Anvelope de drum - Anvelope de curse - Anvelope cu dispozitive suplimentare pentru îmbunătățirea tracțiunii, de exemplu anvelope cu crampoane - Anvelope de urgență tip T - Anvelope cu o viteză admisă sub 80 km/h - Anvelope pentru jante cu diametrul nominal ≤ 254 mm sau ≥ 635 mm

Criteriile și clasele de evaluare la prima vedere

Eficiența combustibilului

Consumul de combustibil depinde de rezistența la rulare a anvelopelor, de vehiculul în sine, de condițiile de condus și de stilul de condus al șoferului. Rezistența măsurată la rulare (coeficientul de rezistență la rulare) a anvelopei este împărțită în clasele A (eficiență cea mai mare) până la E (eficiență cea mai scăzută).

Dacă un vehicul este complet echipat cu anvelope din clasa A, este posibilă o reducere a consumului de până la 7,5%* în comparație cu anvelopele din clasa E. În cazul vehiculelor comerciale, poate fi chiar mai mare.
(Sursa: Evaluarea impactului Comisiei Europene
* când se măsoară conform metodelor de testare prevăzute în Regulamentul (UE) 2020/740)

Vă rugăm să rețineți:
Consumul de combustibil depinde în mare măsură de propriul stil de condus și poate fi redus semnificativ prin conducerea într-un mod ecologic. Presiunea în anvelope trebuie verificată în mod regulat pentru a îmbunătăți eficiența combustibilului.

Aderența pe umezeală

Aderența pe teren umed este împărțită în clasele A (cea mai scurtă distanță de frânare) - E (cea mai mare distanță de frânare).

Dacă o mașină este echipată cu anvelope din clasa A, în comparație cu anvelopele din clasa E, distanța de frânare de până la 18 m poate fi redusă la frânarea de la 80 km/h (pe un drum cu aderență medie).*
*Sursa: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Vă rugăm să rețineți:
Siguranța în trafic depinde în mare măsură de propriul stil de condus. Distanțele de oprire trebuie întotdeauna respectate. Presiunea în anvelope trebuie verificată în mod regulat pentru a îmbunătăți aderența pe teren umed.

Zgomot exterior de rulare

Zgomotul emis de o anvelopă afectează volumul total al vehiculului și afectează nu numai propriul confort de condus, ci și poluarea fonică a mediului. În eticheta UE pentru anvelope, zgomotul extern de rulare este împărțit în 3 clase de la A (cel mai scăzut zgomot de rulare) - C (cel mai mare zgomot de rulare), măsurat în decibeli (dB) și comparat cu valorile limită europene de emisie a zgomotului pentru zgomotul extern de rulare al anvelopei.

A
Pictograma cu clasificarea „A” indică faptul că zgomotul exterior de rulare al anvelopei este cu mai mult de 3 dB sub valoarea limită UE în vigoare până în 2016.
B
TClasificarea „B” înseamnă că zgomotul extern de rulare al anvelopei este cu până la 3 dB sub sau egal cu valoarea limită UE în vigoare până în 2016.
C
Clasificarea „C” indică depășirea valorii limită specificate.

Marcă Dunlop
Model Sport Maxx RT
Dimension 245/45 ZR19 (98Y) MGT
Tyre width 245
Tyre profile 45
Construction type ZR
Dimensiunea anvelopei 19
Indicele de încărcare a pneurilor 98
Indexul de viteză ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Anvelopă care necesită cameră de aer
M/C Nu
*Preturile afisate sunt pe bucata si includ TVA si transport in România.
**Mai mult de 90% din comenzile plasate ajung la clienți în timpul de livrare specificat.